Klachten & Geschillen

Bij Urbane Hide hechten wij veel waarde aan onze klanten en streven we ernaar om alleen de beste producten en diensten te leveren. Mocht u echter niet volledig tevreden zijn, dan zetten wij ons in om uw klacht eerlijk en transparant te behandelen.

Indienen van een klacht

Heeft u een klacht over Urbane Hide, neem dan rechtstreeks contact met ons op via deepa@urbanehide.nl

  • Klachten kunnen niet telefonisch worden ingediend of besproken.
  • Zodra wij uw klacht hebben ontvangen, ontvangt u een bevestigingsmail.
  • Ons klachtenteam beoordeelt uw melding en streeft ernaar om samen met u tot een passende oplossing te komen.

Behandeling van klachten

  • Wij reageren binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht.
  • Indien meer tijd nodig is, informeren wij u over de verwachte termijn.
  • Ons doel is altijd een eerlijke en bevredigende oplossing voor iedere klant.

EU 30-dagen bedenktijd (Retour & Annulering)

Wanneer uw bestelling binnen de Europese Unie is geleverd, heeft u recht op een bedenktijd van 30 dagen.

  • U kunt uw bestelling binnen 30 dagen na ontvangst annuleren of retourneren, zonder opgave van reden.
  • Retouren moeten in de originele staat zijn: ongedragen of ongebruikt, met labels bevestigd en in de originele verpakking.
  • Een aankoopbewijs (zoals uw orderbevestiging) is vereist.
  • Zodra wij uw retour hebben ontvangen en gecontroleerd, verwerken wij uw terugbetaling zo snel mogelijk.

Escalatieprocedure

Wanneer u van mening bent dat uw klacht door Urbane Hide niet naar behoren is afgehandeld, kunt u uw klacht verder escaleren via een onafhankelijk geschillenplatform:

Veelgestelde Vragen

Wij reageren normaal gesproken binnen 14 dagen. Als we meer tijd nodig hebben, stellen wij u daarvan op de hoogte.
Stuur eenvoudig een e-mail naar info@urbanehide.com met uw bestelgegevens. Wij begeleiden u vervolgens bij het retourproces.
Ja, artikelen moeten in de originele verpakking zitten en de labels moeten nog bevestigd zijn om in aanmerking te komen voor een terugbetaling of omruiling.
Ja, ruilen is mogelijk als het product nog op voorraad is. Stuur een e-mail naar info@urbanehide.com met uw bestelgegevens en het artikel dat u wilt ruilen.
Als u niet tevreden bent met onze oplossing, kunt u uw klacht indienen bij het ODR-platform van de Europese Commissie of via de klachtenpagina van Webshop Keurmerk voor bemiddeling.